Coaching voor Managers

 

Coaching in de dagelijkse praktijk

Een training over hoe medewerkers hun coachingvaardigheden kunnen verbeteren. In situaties waarin samengewerkt moet worden, helpt coachingvaardigheid om samen betere resultaten te boeken. Zodra medewerkers elkaar gaan helpen om samen betere resultaten te boeken wordt veel stress en irritatie vermeden, waardoor hogere arbeidsproductiviteit kan ontstaan en uiteindelijk betere resultaten worden geboekt. De training richt zich met name op het invoegen van basisvaardigheden van coaching. Het is niet zo dat je na de training een volleerd coach bent. Na afronding van de training begrijpt de medewerker/heeft hij/zij geleerd:

  • Waarom primair reageren niet altijd het beste resultaat oplevert;
  • Wat zijn/haar invloed is op het functioneren van de ander;
  • Hoe de medewerker zijn/haar gedrag kan aanpassen om tóch resultaat te krijgen, waar dat vroeger onmogelijk leek;
  • Hoe hij zijn/haar collega’s kan ondersteunen in hun werk;
  • Hoe samenwerking zorgt voor een meer harmonieuze werkomgeving waar mensen met meer plezier en durf aan de slag gaan;
  • Hoe de medewerker omgaat met frustraties, irritaties, onbegrip, en tegenwerking, en hoe de medewerker dit ombuigt naar begrip, ondersteuning, hulp en medewerking;
  • Hoe de medewerker zijn/haar incasseringsvermogen en dat van anderen vergroot.
x Shield Logo
This Site Is Protected By
The Shield →